Template Blog Baru

Assalamualaikum... 

Alhamdulillah, post kali ini saja-saja. Tak penting mana pun. Cuma ingin saya ceritakan tentang blog saya yang berwajah baru. 

Blog saya yang berwarna jingga ini ialah Blog Video yang berwarna merah ialah blog Qasidah dan yang bewarna biru itu ialah seperti yang kalian lihat di sini, tempat saya bercoretan. 



Jika kalian ingin ke Blog Video yang bewarna jingga itu, kalian hanya perlu menekan atau klik pada column VIDEOS. Dan jika kalian ingin ke blog Qasidah yang bewarna merah itu, kalian hanya perlu menekan atau klik pada column QASIDAH di atas. Dan jika dari Blog Qasidah, kalian ingin ke Blog Coretan ini, kalian hanya perlu klik pada column HOME. kedua-dua blog ini merupakan blog yang berbeza. 

Itu sahaja Coretan saya kali ini. Sekian...






0 comments: