Kerja dan Belajar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dah lama sangat rasanya tinggalkan dunia blogger ni. huhu. Alhamdulillah, aku sudahpun konvo ijazah pada tahun lepas (2016). Sekarang ni aku sedang menyambung pelajaran di peringkat sarjana dalam bidang Pendidikan Islam di Fakulti Pendidikan, UKM. Sebab utama aku sambung belajar ialah bosan duduk di rumah dan menanam anggur. Alang-alang tu baik sambung belajar. Dapat juga isi masa lapang. Tapi sekarang ni aku dah berada pada sem kedua. Nampak sangat dah lama tak post kat sini.  Sambil-sambil aku belajar ni, aku ada juga buat kerja sambilan, saja cari pengalaman kan. 

       Antara kerja yang aku buat ialah aku menjual buku di kedai buku Quran Station. Selain itu, jual topup prepaid dan postpaid(kalau nak bayar bil api, air, astro, TM, unifi dan lain-lain pon boleh, kalau korang nak meniaga topup pon boleh, aku tolong daftarkan). Selain itu, aku ada juga tolong-tolong mak aku jual kacang salut) (boleh bukak link PAGE FB kalau berminat). Selain tu, aku jugak ada meniaga jual minyak wangi REX PERFUME. Fuh bau dia nyaman. Alhamdulillah, ketiga-tiga perniagaan ni berjalan dengan lancar dan ramai yang berminat(kalau korang berminat pon boleh la roger2 kat FB tu). 

       Itu sahaja la untuk post kali ni. Salam rindu-rinduan, Assalamualaikum.

 kacang salut


 minyak wangi (bomb shell, gucci, vanilla, fantasy, avril lavigne, dan honey dew)


iklan topup (bil pon boleh)

1 comment: